UŽITKOVÝ RODINNÝ VŮZ
NABÍZÍ POHODLÍ A SVOBODU
V roce 1996 se stává Berlingo jedním z prvních rodinných vozů určených především pro volný čas. CITROËN nyní rozšiřuje svoji nabídku o elektrickou verzi tohoto modelu. CITROËN ë-Berlingo je velmi praktický vůz s maximálně variabilním interiérem a velkým přepravním prostorem. Nový CITROËN ë-Berlingo ocení zejména lidé vyznávající aktivní život, kterým není lhostejná otázka životního prostředí. Bez ohledu na věk najdou v Berlingu ideálního a všestranného partnera, který je naprosto bezpečně doveze za veškerými volnočasovými aktivitami.
100% ELEKTRICKÝ
PRO JEŠTĚ VĚTŠÍ KOMFORT
100% EFEKTIVNÍ JÍZDA
Plynulá a tichá jízda bez vibrací motoru.
NÍZKÉ PROVOZNÍ NÁKLADY
Nižší provozní náklady než klasické Berlingo vybavené spalovacími motory.
SNADNÉ A POHODLNÉ NABÍJENÍ
Jednoduché používání díky praktickým způsobům nabíjení a dojezdu až 280 km (údaj podléhá homologaci dle metody WLTP).
NULOVÉ EMISE CO2
Zodpovědný přístup k mobilitě díky nulovým emisím CO2 zajistí neomezený vjezd do nízkoemisních zón evropských měst.
SLUŽBY URČENÉ PRO ELEKTROMOBILITU
Specifické služby pro pohodlnější cestování s elektrifikovanými vozy.
ELEKTRIFIKACE BEZ KOMPROMISŮ
OSOBITOST, PRAKTIČNOST, VARIABILITA A PROSTORNOST
CITROËN ë-Berlingo neztrácí žádnou z předností klasických verzí se spalovacím motorem, jako je prostorný interiér, variabilita či praktičnost. Pohodlnější cestování umožní tři nezávislá zadní sedadla a úložný systém Modutop®. Pro bezpečnější výlety s rodinou nebo přáteli je CITROËN ë-Berlingo vybaven 18 asistenčními systémy řízení a čtyřmi technologiemi konektivity.
VÝRAZNÝ DESIGN
Znak „ë“ umístěný na přední masce poukazuje na příslušnost vozu CITROËN ë-Berlingo k elektromobilům. Nalezneme ho rovněž na víku zavazadelníku před názvem modelu. Elektrická verze je na první pohled jasně identifikovatelná i podle modrého paketu Anodised, který zdobí mlhové světlomety a prvky Airbump®.
PROVEDENÍ INTERIÉRU
METROPOLITAN GREY
ELEKTROMOBILITA VE TŘÍDĚ Ë-COMFORT
TŘI REŽIMY JÍZDY
Při vývoji byl velký důraz kladen na snadnou obsluhu vozu CITROËN ë-Berlingo. Na středové konzole se na voliči nastaví jeden ze tří režimů:
- Normal pro nejlepší poměr mezi dojezdem a dynamickými jízdními vlastnostmi.
- Eco pro optimalizaci dojezdu.
- Power pro maximální výkon, dynamickou jízdu a rychlou akceleraci.
CITROËN ë-Berlingo vybavený elektromotorem o výkonu 100 kW (136 k) / 260 Nm dosahuje nejvyšší rychlosti 135 km/h. Jízdní vlastnosti jsou závislé na zvoleném režimu jízdy i okolních podmínkách.
AUTOMATICKÁ PŘEVODOVKA
NOVÝ VOLIČ Ë-TOGGLE
Pomocí voliče jízdních režimů ë-Toggle se na středové konzole ovládají funkce automatické převodovky (R, N a D) pro jízdu vpřed, zpět a neutrál. Součástí jsou rovněž tlačítka:
P pro režim Parkování
B pro režim Brake, který zvyšuje rekuperaci energie při brzdění nebo zpomalování.
VYŠŠÍ CESTOVNÍ KOMFORT
OPTIMALIZACE DOJEZDU A NÁKLADŮ
U nového vozu CITROËN ë-Berlingo jsou k dispozici dvě praktické funkce, které oceníte při každodenním provozu:
Odložené nabíjení umožňuje nastavit dobíjení baterie mimo energetickou špičku.
Možnost naprogramování předehřevu/klimatizace kabiny, kdy je možné upravit tepelný komfort před odjezdem, zatímco je vůz připojen ke zdroji elektrické energie. Nejenže nastoupíte do příjemně vytopeného/vychlazeného vozu, ale navíc se nesnižuje kapacita baterie a nedochází ke snížení dojezdu.
DOJEZD DOVOLUJÍCÍ SVOBODU POHYBU
CITROËN ë-Berlingo využívá nejlepší elektrotechnologii vyvinutou skupinou Stellantis Group. Dojezd jeho 50 kWh lithium-iontové baterie dosahuje v závislosti na zvoleném jízdním režimu až 280 km*. Na baterii je poskytována záruka osm let do nájezdu 160 000 km s garancí zachování 70 % její kapacity. Osvědčení o kapacitě baterie se vydává v rámci servisní prohlídky po prvním roce používání nebo po ujetí 20 000 km. Následně se kapacita baterie zaznamenává po každé návštěvě servisu v intervalu dvou let nebo 40 000 km. Dojezd vozu se zvyšuje díky rekuperaci energie při brzdění nebo zpomalování. Silnější rekuperace dosáhneme aktivací funkce BRAKE po stisknutí tlačítka B na středové konzole.
* Podléhá probíhající homologaci podle cyklu WLTP.
FAKTORY OVLIVŇUJÍCÍ DOJEZD
Dojezd nového vozu CITROËN ë-Berlingo ovlivňuje nejen styl jízdy, ale i řada dalších faktorů.
ZPŮSOBY DOBÍJENÍ
JEDNODUCHÉ A PRAKTICKÉ
Nabíjet nový CITROËN ë-Berlingo je možné 3 způsoby:
- Pomocí kabelu typu 2 kompatibilního s běžnou domácí zásuvkou 8 A nebo zesílenou zásuvkou 16 A se baterie dobije do plné kapacity za méně než 15 hodin.
- Pomocí wallboxu o výkonu od 3,7 kW do 22 kW ve spojení s kabelem typu 3 se baterie dobije do plné kapacity za 7,5 hodiny (jednofázový wallbox 7,4 kW) nebo za 5 hodin (třífázový wallbox 11 kW).
- U veřejné nabíjecí stanice (do 100 kW) je možné využít superrychlé dobíjení pomocí kabelu typu 4. Tímto způsobem se 80 % kapacity baterie dobije za 30 minut.
VIZUALIZACE PROCESU DOBÍJENÍ
Nabíjecí zásuvku nového vozu CITROËN ë-Berlingo najdeme na místě palivové nádrže u klasických spalovacích verzí. Obsahuje světelnou diodu, která doprovází proces dobíjení.
BÍLÉ SVĚTLO - UVÍTACÍ REŽIM
BLIKAJÍCÍ ZELENÉ SVĚTLO - PROBÍHAJÍCÍ NABÍJENÍ
ZELENÉ SVĚTLO - UKONČENÉ NABÍJENÍ
MODRÉ SVĚTLO - ODLOŽENÉ NABÍJENÍ
INTUITIVNÍ DIGITÁLNÍ TECHNOLOGIE
DIGITÁLNÍ PŘÍSTROJOVÝ ŠTÍT S VYSOKÝM ROZLIŠENÍM
Digitální přístrojový štít s vysokým rozlišením a úhlopříčkou 10" nabízí optimální čitelnost a moderní konfigurovatelné přehledné zobrazení informací užitečných pro jízdu. Zobrazit je možné navigaci, asistenční systémy řízení nebo informace o toku energie.
ROZHRANÍ URČENÉ PRO ELEKTROMOBILITU
Na 8" dotykovém displeji vozu CITROËN ë-Berlingo získáte pod záložkou ENERGIE přístup k informacím určeným výhradně pro elektromobily:
- Tok energie v podobě technologické animace v reálném čase s aktivním režimem jízdy a úrovní nabití baterie,
- Statistiky spotřeby, včetně průměrné spotřeby na danou jízdu vyjádřenou v kWh/100 km,
- Aktivace odloženého nabíjení nebo předehřevu/klimatizace kabiny.
Zaujal Vás CITROËN Ë-BERLINGO? Požádejte o obchodní nabídku.
Rádi pro Vás najdeme ideální vůz za nejlepší možnou cenu!